V dnešní době chce mnoho lidí podnikat. Nejedná se ale o nějaký trend, protože podnikání existuje už řadu let, vlastně od doby, kdy došlo ke změně režimu a získali jsme svobodu. V tomto období všichni zjistili, že už neplatí to, že je všechno všech, ale že si mohou vytvořit a vést svůj vlastní podnik. To byla příjemná změna a lidé se do tohoto pustili doslova po hlavě. Většinou jim podnik fungoval, a tak se mnohdy setkáváme ještě s obchody, které byly vytvořeny právě za těch dob. Fungovalo to z toho důvodu, že se chytali i zákazníci, protože do té doby tolik možností nebylo, a hlavně se nedalo takové zboží jen tak někde koupit.
Nejednou tu toho bylo tolik na výběr a lidé se chytali, proto většina podniků nezkrachovala a držela se, mnohdy až dodnes. Podnikat dnes už ale není ani zdaleka tak jednoduché jako dřív. Lidé nemají peníze, všeho jsou nabažení až po uši a je velmi těžké přijít s něčím novým, co lidi osloví a nadchne. Navíc jsou náklady kolikrát opravdu až moc vysoké a lidé nemají prostředky a finance na to, si kupovat kvalitní výrobky, proto za to ty peníze zkrátka nedají a raději si jdou koupit ten stejný výrobek za poloviční cenu někam do supermarketu nebo do fast fashion obchodu. I tak ale s dobrým nápadem mají podnikatelé pořád nějakou šanci uspět, jen musí vědět, jak na to. A nejdůležitějším faktorem je propagace.
Propagovat firmu se dá různými způsoby. První způsob, který si jistě každý představí je reklama. Reklama může mít ale také pokaždé různý význam a reklam je více, než se zdá. Reklama může být klasická v televizi, novinách či na webových stránkách. Pak reklama může být formou nějaké známé osobnosti, která vaši značku propaguje a zmiňuje se o ní, samozřejmě za nějaké peníze. Další forma reklamy může být i to, že jako značka necháte vyrobit reklamní předměty, například zástěry s potiskem Promodarky a vaše logo se tím tak prezentuje. Reklam je opravdu mnoho, ale ne všechny jsou účinné. Je třeba také zvážit to, jakou cílovou skupinu oslovujete a podle toho sestavit reklamu na míru.